Kibæk Lokalhistoriske Forening har godt et år på bagen og har afholdt sin anden generalforsamling. Foreningens første formand, Ole Westergaard, aflagde beretning på bestyrelsens vegne. På valg var Ole Westergaard – som ikke modtog genvalg – og Kaj Thomsen. Kaj Thomsen blev genvalgt, og ny i bestyrelsen blev Henning Jacobsen.
Efter generalforsamlingen havde Hans Kjærsgaard et indlæg om skiftende planer for et kirkebyggeri i Kibæk, der i sidste ende blev til Assing Kirkes Sognehus i Kibæk.
Aftenens sidste indslag var et meget spændende foredrag af arkæolog Anne Mette Poulsen om Assing Sogns tidlige historie og fund fra de forskellige historiske perioder.
